Thursday, February 24, 2011

Sometimes, we just get really lucky :)

Thursday, February 24, 2011
Who don't like surprises? I bet most of us do and that includes me as well!

Well, I received a pleasant surprise today. Checked my email today only to found out that I have been picked as the winner for ASKCLEO SNAPSHOT JANUARY 2011!! OMG!! I just can't believe I freaking won! I was actually just trying my luck in that contest. To be honest, i submitted a photo for that contest just for fun! LOL Hmm...so will my photo appear in the magazine for the next issue? Well, just remember to check it out & tell me if it does!! =P Anyway, what's important is I won!! I am just happy enough to get a prize! HAHAHA!



This email pretty much brighten up my day today :D

Anyway, the mystery prize turn out to be a DKNY BE DELICIOUS fragrance worth RM200! Woots! :D


These are some of the DKNY BE DELICIOUS FRAGRANCE series. I guess I might be getting one of these. In that case, I hope I get the pink one X)

Can't wait to go redeem my prize! :D

THANK YOU CLEO FOR THE WONDERFUL SURPRISE! :D 

6 comments:

~Snowman~ said...

Congratz! =)

~♥ Lynette Tan ♥~ said...

thanks! :)

cysquare said...

i contribute so much in the contest leh. give me 5ml of ur apple lah..haha..

~♥ Lynette Tan ♥~ said...

haha..yalo..u contribute "so much"..I let you spray twice la XD

Ann said...

Seems to be quite lucky this month...probably because it's yr birthday month and turned 21...but,I still owe u a gift, still figuring out what is most suitable for you.

~♥ Lynette Tan ♥~ said...

Yeah, i guess so...hehe =D

❤ My life, my story ❤ © 2014